Ionela

SAMSUNG CSC

O salata hranitoare si foarte satioasa.Este plina de vitamine si este foarte versatila pentru ca puteti pune cam ce gasiti prin frigiderul dumneavoastra sau legumele preferate.

La aceasta salata PENTRU 4-5 PERSOANE eu am pus:

-O SALATA VERDE

-200 GR.FASOLE ROSIE FIARTA(sau la conserva)

-O CONSERVA PORUMB DULCE

-O CONSERVA DE TON IN ULEI DE MASLINE

-O LEGATURA DE RIDICHI

-3 CASTRAVETI DE MARIME MEDIE

-UN DOVLECEL MEDIU CRUD,SPALAT BINE SI TAIAT FASII SUBTIRI

-SARE DE MARE SI PIPER DUPA GUST

-ULEI DE MASLINE

-OTET BALSAMIC

-CATE 2 LINGURITE DE SUSAN,NUCI SI SEMINTE DE DOVLEAC CRUDE

-3 LINGURI FULGI DE DROJDIE USCATA

Informatii despre beneficiile fulgilor de drojdie gasiti aici.
Semintele de dovleac scad colesterolul.Datorită conţinutului bogat în grăsimi bune, seminţele de dovleac ajută la scăderea nivelului de colesterol rău. De asemenea, conţin foarte mult fier care înlătură oboseala şi te ajută să fii plină de energie. Un alt motiv pentru care ar fi bine să le introduci în alimentaţia ta este acela că alungă paraziţii intestinali.

Semintele de susan au un conţinut foarte mare de calciu şi grăsimi bune. Potrivit unui medic nutriţionist celebru în Marea Britanie, Gillian McKeith, 25 de grame de seminţe de susan conţin aproape 1000 miligrame de calciu. Pe lângă calciu, seminţele de susan sunt o sursă importantă de proteine, fier, magneziu, cupru, zinc, potasiu, vitamina A, E şi complexul B.

 

Comentarii facebook

comentarii/comentariu