Ionela 10 min. 15 min.

Am decis sa deschid acest articol pentru a posta aici ceea ce am mancat eu in timpul dietei si nu necesita o reteta anume.

Zi Proteine: La pranz muschiulet de porc subtire cu salata verde+morcov si supa crema de rosii cu legumele permise(morcov, telina, ceapa,rosii,suc de rosii)

Zi Amidon:La pranz piure de cartofi(cu sare,piper,o jumatate de lingura de unt si putina zeama din cea in care au fiert) ,zacusca de linte si supa crema de cartofi si rosii iar la cina am mancat cartofi la cuptor cu salata de varza.

Zi Carbohidrati :La cina 3 clatite(doua cu gem si una cu Finetti) si 40 gr.ciocolata 81%cacao si la pranz mamliguta cu varza dulce scazuta.

Zi Vitamine:La pranz dovlecei umpluti cu ciuperci,ciuperci umplute cu morcov si verdeata plus 25 gr.nuci.Gustarea de dimineata compot de mere indulcit cu jumatate din merele fierte pe care le-am pasat si le-am adaugat in zeama.Gustarea de dupa-amiaza jumatate din compot pe care l-am blenduit cu jumatate de banana.La cina un mar copt cu scortisoara si o prajitura Rina.

Zi Proteine:La pranz ciorba cu perisoare din carne de vita,chipsuri de lipie cu zacusca de ciuperci si shaworma cu vita,salata si maioneza din avocado.La cina rasol de vita inabusit si salata de varza.

Zi amidon pranz si cina :sarmale umplute cu orez.

Zi carbo :La pranz pizza cu legume si la cina clatite si ciocolata obligatorie.

Zi vitamine: La mic dejun briose Rina,la pranz prajitura cu chia si dovleac iar la cina mar copt si inghetata de banana si fructe de padure.

Zi Proteine: La pranz shaworma cu piept de pui si salata,chipsuri din lipie cu salata de vinete plus supa din piept de pui. La cina chiftele din piept de pui si salata.

Zi amidon: La pranz chipsuri din lipie cu fasole batuta si ceapa plus supa de fasole.La cina mancare de fasole cu legume permise plus salata calda de ardei gras.

Zi carbo:La pranz paste cu avocado si ciuperci,bruscheta cu rosii si coltunasi cu ciuperci si spanac.La cina cele trei clatite cu gem plus 40 gr.ciocolata 81%.

Zi vitamine:rosii si ardei gras cu piper plus bomboane rapide din cocos,budinca chia cu kiwi si dovleac copt.

Zi proteine:La pranz ciorba de perisoare din muschi de porc,shaworma cu salata si muschi de porc.La cina varza dulce calita cu carnat de casa.

Zi amidon:La pranz piure de cartofi cu sos de rosii cu busuioc.La cina cartofi la cuptor cu legume la tigaie plus salata.

Zi carbo:La pranz bruschete cu rosii si busuioc,coltunasi cu ciuperci plus ciorba de loboda.La cina clatitele plus ciocolata.

Zi vitamine:Multe fructe,gulie taiata pai plus bomboane cu alune de padure.

Zi proteine:La pranz varza dulce calita cu muschiulet de porc la gratar iar seara muschiulet la gratar plus multa salata.La cina carne de porc innabusita plus kebab de porc plus salata.

Zi amidon:La pranz salata orientala si ghiveci de legume.La cina cartofi pai la cuptor plus dovlecel la gratar si multa salata.

Zi carbohidrati:La pranz coltunasi cu ciuperci ,la cina un mucenic moldovenesc,trei cornulete cu gem plus ciocolata.

 

Zi vitamine:Multe fructe printre care pomelo,portocale,banana iar seara dovlecel la tigaie cu avocado,gulie si ridichi.

Zi proteine:La pranz shaworma cu sos avocado,salata si pastrav la gratar plus niste salata de vinete cu avocado.La cina file de pastrav afumat cu dovlecel la gratar si sos de avocado,salata de vinete cu avocado si multa salata.

Zi carbohidrati:La pranz placinte cu spanac si zacusca.La cina o felie de tort facut in casa plus ciocolata.

Zi vitamine:Multe fructe,gulie si bomboane din alune de padure.

Comentarii facebook

comentarii/comentariu